tisdag, december 01, 2009

Remember me?

Wow, var verkligen längesedan jag skrev något här. Vad gjorde jag senast? Hmm..Tydligen en Battle Royal turnering. Orkar inte fullfölja den helt så jag kör en kortare 6-manna BR med dem nuvarande vinnarna. Vilket är:

Akiyama
Bernard
Kojima
Otani
Shinzaki
Low-Ki


Hmm...Att simulera matchen seendes på 125% var ingen höjdare. Clusterfuck i hyperspeed av moves. Jag missade precis en eliminering. Har ingen aning hur det gick till. Så jag latar det genom att bara påpeka sista och vinnande elimineringen.

Low-Ki eliminerade Kojima efter 41:20 med en Dragon Clutch Submission.

Lång match, men så valde jag "Mr.Slow" som domare. Egen gjord domare som räknar långsammast. Ser ut som en blandning mellan Doink The Clown, Goldust och Spike Dudley. Rätt skrämmande faktiskt.


Så nu när jag är tillbaka, varför inte slå till med det mest ambitiösaste turneringen någonsin? Fire Pro Grand Prix 2009! En turneringe med ALLA (!) brottare/fighters som finns i spelet för att kröna den ultimata vinnaren. OH YEAH~!